Google: regalato un Nexus 4 per scusarsi di un ritardo

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Fidelizzare il cliente e renderlo sempre felice. E' una regola fondamentale del marketing che Google sembra aver preso proprio alla lettera. Qualche giorno fa parlavamo su queste pagine dell'iniziativa da parte del colosso dei motori di ricerca di regalare, allo sfortunato utente che si è visto bruciare davanti agli occhi il Nexus 10, i nuovi Google Glasses. Oggi siamo qui a raccontarvi un'altra bella storia avente come oggetto Big G. Un utente infatti si è visto regalato un Nexus 4 a causa dei continui ritardi della spedizione.

Questa la risposta recapitatagli dal Google Play dopo continue sollecitazioni:

Hello [redacted],
Thank you for contacting Google Play! It was my pleasure assisting you today with your question in regards to the status of your order. I definitely understand how important it is to know when you'll receive your device.

If you ordered on 11/13, your order is scheduled to arrive tomorrow. If you haven't already received a shipping confirmation email that contains the tracking number, you should receive one by end of day today.

We apologize for all the problems that this delay that this has caused you and rest assure that you will receive all your orders at no cost to you.. However, please note that it can take up to 1 business day for the tracking number to be activated. Rest assured that once you receive your ship confirmation email with your tracking number, it is in the process of shipping for an estimated arrival of Tuesday, Nov. 20

Thank You

A questo punto tutti gli utenti si aspetteranno un regalo da parte di Google quando riceveranno in ritardo i prodotti ordinati in quanto la stessa ha creato un precedente importante.